-Sözlü bilgi verilirken dikkatini vermekte zorlanırlar,
-Söylenen bilgiyi hatırlamada ve uygulamada,
-İşitsel bilgiyi kısa süre hafızada tutabilmede,
-Tartışmadaki ana konuları takip edebilmede,
-Karışık sözlü talimatları uygulamada,
-Ses dizilimleri ya da seslerin kullanımı ile ilgili kuralları akılda tutmada,
-Kelime dizilimlerini hatırlamada,
-Bölümlerde geçen ana fikri yakalamada veya akılda tutmada,
-Sözlü olarak verilen bilgiyi uygulamada ve hatırlamada,
-Harita ve coğrafi planlarda sözlü telaffuz stratejilerini kullanmada,
-Yazılım hatalarını tespit etmede zorlanırlar.
Güzelaydın, A. (2016). Çalışan Yetişkinlerde Disleksi – İş Performansı İlişkisi: Çalışanlar Üzerinde Örnek İnceleme.